Administrator Imobile Iasi

TermoService vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii de administrator imobile Iasi, incercand sa limiteze distantele si obstacolele dintre client si sectorul imobiliar.

Fie ca locuiti intr-un ansamblu rezidential mic, sau sunteti proprietarul unei locuinte intr-un ansamblu mai mare, TermoService ofera servicii personalizate, in functie de nevoile specifice pentru administrarea completa a imobilelor din Iasi.

Zilnic ne confruntam pe piata imobiliara nationala si internationala cu o multitudine de clienti ce intampina dificultati in administrarea personala a proprietatii din diferite motive precum: lipsa de timp, distante de sute sau mii de km, nepricepere, demotivati de cozile interminabile si de birocratie, frica de a nu ramane cu pagube materiale si financiare de pe urma chiriasilor, etc. Acestea sunt doar o mica parte din motivele care ne propulseaza in a oferi clientilor nostri serviciile de administrare imobiliara, lucru care de fapt este prezent de zeci de ani in tari dezvoltate si totodata tot mai solicitat si la noi in tara.

Servicii oferite pentru administrarea imobiliara

  • Administrarea documentelor aferente proprietatii;

  • Administrarea contractelor de intretinere incheiate cu furnizorii de servicii;

  • Asigurarea unei liste de parteneri specializati in diferite sectoare precum: (Juridic, Administrativ, Financiar, Asigurari, Meseriasi, Proiectare si Executie... etc);

  • Colectarea chiriilor si gestionarea acestora in functie de cheltuielile necesare si doveditoare;

  • Transferuri banesti in tara si in strainatate (transferul chiriei);

  • Verificarea consumuriilor, plata facturilor de intretinere cat si a impozitelor, taxelor, etc;

  • Reprezentarea proprietarului in fata autoritatilor publice si private, administratiilor de bloc, etc;

  • Reprezentarea proprietarului in fata organelor fiscale;

  • Asigurarea proprietatii si urmarirea actiuniilor de judecata cat si incasarea despagubirilor;

  • Obtinerea schimbului de destinatie pentru contractele incheiate cu persoane juridice;

  • Administrarea lucrarilor de renovare si amenajare necesare sau stabilite de proprietar;

  • Vizitarea regulata a proprietatii pentru a verifica starea imobilului cat si respectarea obligatiilor contractuale;

  • Redactarea, modificarea, prelungirea sau rezilierea contractelor de inchiriere;

  • Incheierea procesului verbal de predare/primire a proprietatii si a bunurilor existente;

  • Inspectarea proprietatii si a bunuriilor la incheierea/rezilierea contractului de inchiriere;

  • Servicii de curatenie, administrare financiar-contabila, administrare juridica si administrare tehnica.