Telefon/fax: 0232 212 230
Intervenții: 0232 935
Organizarea și gestionarea contabilității, folosind mijloace informatice, cu aplicarea legislației în vigoare;
Verificarea consumurilor pe contoarele individuale;
Întocmirea și afișarea lunară a listei de plată conținând cotele de contribuțieale fiecărui apartament la cheltuielile asociaței de proprietari cu respectarea reglementărilor legale în vigoare;
Repartizarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu energie termică;
Repartizarea consumurilor de energie termică și apă rece pentru apă caldă.
Puteți alege modalitatea de plată cea mai convenabilă pentru dumneavoastră.
Plata prin transfer bancar (se poate efectua din orice agenție/sucursală a băncii dumneavoastră prin ordin de plată). De asemenea acest mod de plată îl puteți utiliza de oriunde aveți acces la internet.
Plata se face prin intermediul unui cont activ deschis pe www.tsiasi.ro, acest cont permite transmiterea indexului pentru apă, vizualizarea cheltuielilor lunare detaliat sau istoricul plăților.
Rețea extinsă de 20 de casierii pentru plăți în numerar sau cu cardul.
Îndrumarea asociaţiilor de proprietari pentru promovarea şi susţinerea acţiunilor în faţa instanţelor judecătoreşti în vederea recuperării datoriilor (restanţe şi penalizări) la cheltuielile comune de întreţinere;
Consilierea asociaţiilor de proprietari cu privire la legislaţia specifică activităţii;
Reprezentarea în activităţile juridice privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari;
Consilierea şi reprezentarea asociaţiilor de proprietari în relaţiile juridice, altele decat instanţa de judecată;
Urmărirea desfăşurării relaţiilor contractuale între terţi şi asociaţie;
Redactarea de acte juridice specifice funcţionării asociaţiilor de proprietari;
Urmărirea verificărilor metrologice ale aparatelor de măsură, sigilări de apometre;
Acordarea asistenţei juridice la încheierea de contracte civile/comerciale, în care asociaţiile de proprietari sunt parte.
Asociațiile aflate în administrarea societății noastre beneficiază de următoarele servicii de curățenie a spațiilor comune:
Curățarea întregii suprafețe a scării blocului: măturat, șters praful, spălarea holului și a geamurilor;
Curățarea aleii din fața scării: măturat, colectare/îndreptare sticle/hârtii;
Curățarea zăpezii din jurul blocului
Efectuăm lucrări de reparații la elementele proprietății comune (instalații apă rece/caldă, instalații încălzite, instalații menajere, electrice, zugrăveli, igienizare subsol, hidroizolații), pe bază de comandă;
Intervenim în cel mai scurt timp pentru limitarea pagubelor în cazul avariilor la instalațiile comune;
Prezentarea fișei tehnice rezultată din observarea anuală a clădirii;
Supravegherea execuției lucrărilor de reparații și de întreținere și participarea la recepția lor, consemnând finalizarea acestora;
Prestăm o gamă variată de lucrări nu doar pentru asociațiile de proprietari aflate în administrare ci și pentru terți, persoane fizice sau juridice. Partenerii și furnizorii noștri sunt doar societăți de renume, iar materialele folosite sunt garantate de producător.
Efectuăm lucrări de reparații la elementele proprietății comune, pe bază de comandă (instalații apă rece/caldă, instalații încălzite, menajere, electrice, zugrăveli, igienizare, subsol, hidroizolații).
Suntem singurul administrator care oferă servicii de reparații cu personal calificat angajat.
Telefon/fax: 0232 212 230
Intervenții: 0232 935